Esiopetuksen Kirjastopolun syksystä ja kevään ajankohtaisia

Esiopetuksen Kirjastopolku onnistui menneenä talvena hienosti  – kiitos, että toitte ryhmänne tutustumaan ja oppimaan kirjastoasioita!

Alustava aikataulu ensi lukuvuoden pääkirjaston ryhmille

• Liitteenä on ensi lukuvuoden alustava aikataulu pääkirjaston ryhmille. Lähi- ja seutukirjastoissa käynnin voi sopia erikseen. Jos ehditte jo nyt huomata aikataulussa jotain toimimatonta, ilmoitelkaa. Muokkaamme sitä tarvittaessa ja lähetämme sen vielä syksyn alussa uudestaan.  Aikataulu sekä kirjastovierailun tavoitteet ja työtavat sekä ajankohtaista asiaa löytyy Kirjastopolun verkkosivustolta esiopetuksen välilehdeltä.

Kirjaston, koulujen ja Kirjastopolun yhteistyötapaaminen

Perinteinen Kirjastopolun yhteistyötapaaminen järjestetään pääkirjaston Mikkeli-salissa ke 28.8. klo 15.15-17. Tarkempaa tietoa tulee syyslukukauden alussa, mutta päivä kannattaa laittaa jo kalenteriin.

Muutoksia yhteystiedoissa:

• Kirjastopolun verkkosivu on muuttunut: https://kirjasto.mikkeli.fi/kirjastopolku/
  • Esiopetuksen Kirjastopolun yhdyshenkilöt 1.5. alkaen lastenkirjastovirkailijat:
    • Anne Kosonen anne kosonen at sivistys mikkeli fi
    • Piia Korjus piia korjus at sivistys mikkeli fi
    • Molempien puh:  044 794 2464

160 sanaa kirjastosta -kirjoituskilpailu

• Kirjaston 160 v. -juhlavuoden kunniaksi on meneillään 12.8.24 saakka kirjoituskilpailu 160 sanaa kirjastosta. Osallistu yhdessä kolmesta sarjasta: lasten sarja 0-12-vuotiaille, nuorten sarja 13-18-vuotiaille ja aikuiset. Lisätietoja kirjaston verkkosivuilla.

Kirjastolla sulkupäiviä

• Kaikki Lumme-kirjastot ovat suljettuna ma-ti 6.-7.5. kirjastojärjestelmän päivityksen vuoksi sekä helatorstaina 9.5. Lisätietoa kirjaston verkkosivulla.

Hyvää kevättä ja kesää kirjastolta!