Uudistunut verkkokirjasto, Lumme-Finna, otetaan käyttöön 4.2.

Lumme-kirjastot ovat avanneet yhteisen Lumme-Finna -verkkokirjastonsa osoitteessa lumme.finna.fi.

Asiakkaita opastetaan uuden verkkokirjaston käyttöön pääkirjastossa tiistaina 5.2. klo 10-17, Haukivuorella ke 6.2. klo 13-14 ja Anttolassa pe 8.2. klo 10-11.

Kaikki lainasi ja varauksesi pysyvät ennallaan ja kirjautuminen verkkokirjastoon onnistuu tutusti nykyisellä kirjastokortin numerolla ja tunnusluvulla. Verkkokirjastossa voit entiseen tapaan tehdä hakuja, varata teoksia ja uusia lainojasi. Lisäksi omien tietojen päivittäminen ja oman lainaushistoriasi tarkasteleminen on mahdollista. Verkkomaksaminen saadaan käyttöön myöhemmin keväällä.

Uusi verkkokirjastomme palvelee hyvin myös perheitä, sillä palvelussa on mahdollista liittää omiin asiakastietoihinsa myös perheenjäsenten tiedot. Näin yhdellä kirjautumisella voit seurata perheen lainojen eräpäiviä ja uusia niitä tarvittaessa.Tuttua lumme-kirjastot.fi -verkkokirjastoa voi myös käyttää helmikuun loppuun saakka. Lisätietoja lähimmästä Lumme-kirjastostasi.