Mikkelin Tieteen päivät 22.-23.2.2023 – mielenkiintoista asiaa kirjastolla ja muissa tapahtumapaikoissa

Mikkelin omat Tieteen päivät tulevat taas 22.-23.2. ja tarjoavat paljon ajankohtaista ja ajatuksia herättävää ohjelmaa eri ikäisille. Ohjelmasta löytyy useita esityksiä, jotka saattavat sopia myös opetussuunnitelmaan.

Poiminnat pääkirjaston tapahtumista:

• Ke 22.2. klo 15-16 Mikkeli-salissa: Digitaalisuus – Kulttuuriperinnön tutkimuksen uusi alku? Puhujat Ilkka Jokipii Kansallisarkistosta ja Juha Rautiainen Kansalliskirjastosta
  • Ke 22.2. klo 17-18 lastenosastolla: Tiedepolun alkuaskelissa – vesiaiheinen tapahtuma 6-10 vuotiaille ja perheille. Toteuttajat Suomen ympäristökeskukselta ja LUT-yliopistosta.
  • To 23.2. klo 15-16 Mikkeli-salissa: Luovan kirjoitusprosessin alku taiteessa ja tieteessä. Kirjailija, väitöskirjatutkija Satu Piispa-Hakala. Tilaisuudessa julkistetaan myös Tieteenkesyttäjä, Tieteen kesyttäjä juniori ja ansioitunut 9 lk:n oppilas.

Tutustu tarkemmin:

Tervetuloa Tieteen päiville joko luokan kanssa tai muuten vaan!