Esiopetuksen Kirjastopolun syksyn aikataulu ja yhteistyötapaaminen 30.8.

Esiopetuksen Kirjastopolku onnistui menneenä talvena hienosti  – kiitos, että toitte ryhmänne tutustumaan ja oppimaan kirjastoasioita! Ensi lukuvuoden alustava aikataulu pääkirjaston ryhmille on valmistunut. Lähi- ja seutukirjastoissa käynnin voi sopia erikseen. Jos ehditte jo nyt huomata aikataulussa jotain toimimatonta, ilmoitelkaa. Muokkaamme sitä tarvittaessa ja lähetämme sen vielä syksyn alussa uudestaan.  Aikataulu sekä kirjastovierailun tavoitteet ja työtavat sekä ajankohtaista asiaa löytyy Kirjastopolun verkkosivustolta.

Perinteinen Kirjastopolun yhteistyötapaaminen järjestetään pääkirjaston Mikkeli-salissa ke 30.8. klo 15.15-17. Tarkempaa tietoa tulee syyslukukauden alussa, mutta päivä kannattaa laittaa jo kalenteriin.