Esiopetuksen Kirjastopolun aikatauluja lukuvuodelle 22-23

Syksy ja opetuksen alku lähestyvät ja toivottavasti tapaamme taas Kirjastopolulla. Liitteenä on alustava aikataulu pääkirjastossa vieraileville esiopetusryhmille. Lähi- ja seutukirjastoissa vierailuajan voi sopia vapaasti ottamalla yhteyttä kirjastoon. Myös pääkirjaston alustavaa aikataulua voidaan muuttaa tarvittaessa – ottakaa yhteyttä hyvissä ajoin. Toivomme kovasti, että vahvistaisitte myös sopivan ajankohdan minulle viimeistään kaksi viikkoa aiemmin. Pääkirjastossa vierailut alkavat tänä vuonna jo syyskuun puolivälistä.

Kirjastopolku on Mikkelin perusopetuksen, esiopetuksen ja seutukirjaston yhteisesti toteuttama ohjaussuunnitelma, joka keskittyy lukutaitojen tukemiseen ja kirjastonkäyttö- ja tvt-taitojen kehittämiseen. Esiopetuksen käynnin aikana tutustutaan kirjallisuuteen ja harjoitellaan kirjastonkäytön perusteita. Kirjastovierailu ja käytettävät materiaalit perustuvat leikkiin.

Kirjastopolulla on tämä oma verkkosivustons. Esiopetuksen välilehdeltä löytyvät kirjastovierailun tavoitteet, työtavat ja aikataulut ja etusivulta ajankohtaista asiaa.

Tervetuloa kirjastoon myös muuten. Tietoa kirjastosta ja sen tapahtumista löydät verkosta:

Elämme monin tavoin epävarmoja aikoja, joten jotain muutosta voi suunnitelmiimme tulla. Ilmoittelemme niistä Kirjastopolkusivustolla ja sähköpostissa.

Mukavaa loppukesää ja syksyn alkua kirjastolta!

Eija, kirjastopolkuyhdyshenkilö