Koko kansa lukee myös e-lehtiä 8.-15.2.18

Suositut digitaaliset lehtipalvelut ovat rajoituksetta käytettävissä 8.2.-15.2. Tarvitaan vain nettiyhteys ja kampanjakoodi.

Lehtipalveluja ylläpitävä LM Tietopalvelut tarjoaa tempauksella kaikille tasavertaisen pääsyn kotimaisen tiedon, uutisten, harrastusten ja kulttuurin pariin, sähköisesti. Kaikkien kannattaa kokeilla palveluita, joissa voi helposti lukea kotipaikkakunnan päivän lehden, harrastelehdet tai vaikka työhön liittyvät ammattijulkaisut. Kampanja on osa Koko kansa lukee –teemaa.

Klikkaa siis alla olevaa linkkiä, valitse haluamasi lehti ja kirjaudu sisään sähköisten lehtien maailmaan. Palvelu edellyttää vain kampanjakoodin (käyttäjätunnus+salasana) kirjaamista.

www.epress.fi– digitaaliset sanomalehdet

– Käyttäjätunnus: lainanpäivä
– Salasana: lainanpäivä

www.emagz.fi– digitaaliset ammatti- ja aikakauslehdet

– Käyttäjätunnus: lainanpäivä
– Salasana: lainanpäivä

Nämä lehtipalvelut ovat normaalisti käytettävissä kirjastoissa joko kirjaston tietokoneella tai omalla laitteella kirjaston lähiverkossa.