Lukuvuoden 2023-24 Kirjastopolun aikatauluja ja yhteistyötapaaminen ke 30.8.

Ensi lukuvuoden aikataulu perusopetuksen Kirjastopolulle on valmistunut syksyn suunnittelua varten. Samalla pyydän kouluja merkitsemään kalentereihin kirjaston ja koulun yhteistyötapaamisen ke 30.8. klo 15.15. Toivottavasti sinne pääsisi mukaan mahdollisimman moni opettaja ja ainakin kirjastoyhdyshenkilöt. Olisi myös mukava, että kirjastoyhdyshenkilön mahdollisesta vaihtumisesta ilmoitettaisiin, niin menevät kirjaston viestit oikeaan osoitteeseen.

Kiitos myös kaikille kirjastoyhdyshenkilöille ja opettajille, jotka ovat osallistuneet luokkansa kanssa Kirjastopolkuun! Vaikka polkua on jouduttu supistamaan, yhdessä olemme saaneet nykyisenkin toteutuksen toimimaan kiitettävästi.

Perusopetuksen Kirjastopolun aikataulu

Lukuvuoden 2023-24 Kirjastopolkukäyntien alustava aikataulu löytyy tästä ja on myöhemmin katsottavissa luokkakohtaisilla välilehdillä. Kirjastopolku koskee esiopetusta sekä 3- , 5-, 7- ja 9-luokkia. 1-luokille on materiaalia opettajan tueksi. Koska koulujen ja kirjaston syksyyn voivat vielä monet asiat vaikuttaa, saatte elokuussa päivitetyn aikataulun. Mahdollisista epätarkkuuksista saa myös mieluusti ilmoitella minulle.

Kirjaston ja koulun yhteistyötapaaminen ke 30.8. klo 15.15

Tavataan taas opettajien ja kirjastolaisten kesken pääkirjaston Mikkeli-salissa ke 30.8. klo 15.15  ja katsotaan, missä Kirjastopolulla ja koulun ja kirjaston yhteistyössä mennään tällä hetkellä.  Tarkempaa tietoa tulee syyslukukauden alussa, mutta päivä kannattaa laittaa jo kalenteriin.