Tiedonhaun tietoiskuja 9-luokkalaisille Mediataitoviikolla 6.-12.2.

Järjestämme muutaman tiedonhaun tietoiskun 9-luokkalaisille Mediataitoviikolla 6-12.2. pääkirjastolla ja Teamsin kautta. Pääkirjaston tietoiskuihin mahtuu yksi luokka kerrallaan, mutta etäkerralle useampia luokkia.

Tietoiskut sopivat hyvin kirjailijatutkielmien tiedonhaun tueksi kuten myös muuhun kirjallisuuslähteiden hankintaan. Niissä kerrataan tiedonhaku Lumme-verkkokirjastosta ja kerrotaan etäkäytettävistä aikakauslehdistä. Tietoiskuilla tuetaan myös 9-luokan Kirjastopolun sisältöjä, joita tällä hetkellä suositellaan opiskeltavan Eväitä opiskeluun -verkkomateriaalista.

Tietoiskujen ajat ja paikat:

• Pääkirjastossa ti 7.2. klo 9-9.45
  • Pääkirjastossa ti 7.2. klo 10-10.45
  • Pääkirjastossa ti 7.2. klo 13.15-14 (varattu)
  • Pääkirjastossa ke 8.2. klo 13.15-14 (varattu)
  • Teamsissa pe 10.2. klo 10-10.45

Ilmoittaudu viimeistään to 2.2. tällä lomakkeella.

Pääkirjaston tietoiskujen ajankohtaa voidaan säätää hieman ilmoittautuneen luokan aikataulujen mukaan.

Jos tällaiset tietoiskut kiinnostavat, mutta et pääse osallistumaan, laita viestiä (eija nevalainen at sivistys mikkeli fi), jos kirjastolla vaikka olisi mahdollisuus toteuttaa niitä myöhemminkin esim. etäversiona.