Yläkoulun lukemistotietoiskun materiaali

Mikkelin seutukirjaston ja koulujen yhteistyötapaaminen korvataan tänä syksynä etätietoiskuilla Teamsissa. Toisen tietoiskun aiheena oli yläkoulun lukemistot.

Tietoiskussa kuultiin kirjavinkkaus lukemistokirjoista – vinkit löydät tästä ja tietoa lukemistojen lainaamisesta. Lainauskäytännöt ja vinkitkin löydät Kirjastopolkusivustolta kohdasta Kirjakassit ja lainaaminen.

Tietoisku alakoulujen lukemistoista on siirtynyt keskiviikolta 15.9. marraskuulle ke 3.11. klo 15.30.

Seuraava aihe onkin Lumme-verkkokirjasto lumme.finna.fi, josta esimerkiksi lukemistot varataan. LIsäinfoa ja liittymislinkit löydät tietoiskujen sivulta.

Otamme mielellämme vastaan myös ehdotuksia muiksi aiheiksi. Ehdotuksen voit tehdä tällä lomakkeella. Tervetuloa kuulolle!